Terms & Conditions

ENGLISH VERSION


The objective of this document is to establish the policy of cancellation of events and the return of funds corresponding to the services offered by Pixel Photo LLC, if for any reason the event or events are not held.

CLAUSE 1

Once the client makes the payment corresponding to the reservation for the provision of the service and the cancellation occurs for some reason inherent to our responsibility as a company before the final payment, it must be communicated in writing and it will be made the full refund of the canceled amount.


CLAUSE 2

Cancellation or suspension of the event for reasons beyond our control and / or responsibility, the funds paid up to the moment of cancellation will remain in force to be used in the same contracted service, for a period of no more than twelve (12) months, from the date of the event originally scheduled. Under no circumstances we make the reimburse of the paid money.


CLAUSE 3

If the event is rescheduled, the new date must be agreed by both parties and subject to availability in our agenda, it must be informed in writing.


CLAUSE 4

We can only reschedule events with prior notification of the client up to a maximum of seven (07) days prior to the event date, and the new date will be subject to our availability.


When booking your event with us, the client adheres to all the clauses described above.


VERSIÓN EN ESPAÑOL


El presente documento tiene como objetivo establecer la política de cancelación de eventos y la devolución de los fondos correspondiente a  los servicios que ofrece Pixel Photo LLC,  si por algún motivo el o  los eventos no se llegaran a realizar.

CLÁUSULA 1

Una  vez el cliente efectúe el pago correspondiente a la reserva o abonos  por cotizaciones aprobadas por la prestación del servicio y se diera la cancelación por algún motivo propio de nuestra responsabilidad como empresa antes del pago final,  el mismo deberá ser comunicado por escrito y se realizaria el reintegro total del monto cancelado.


CLÁUSULA 2

En  caso de cancelarse o suspenderse el evento por motivos ajenos a nuestra  voluntad y/o responsabilidad, los fondos abonados hasta el momento de la cancelación quedarán vigentes para ser utilizados en el mismo servicio contratado,  por un tiempo no mayor a doce (12) meses, a partir de la fecha del evento pautada originalmente. En este caso, bajo ninguna circunstancia realizamos el reintrego del dinero cancelado.


CLÁUSULA 3

Si  el evento es re programado, la nueva fecha debe ser acordada por ambas partes y sujeta a disponibilidad en nuestra agenda, la misma debe ser  informada por escrito.


CLÁUSULA 4

Solo  podremos reprogramar eventos con previa notificación del cliente hasta máximo siete (07) días previos a la fecha del evento, y la nueva fecha estará sujeta a nuestra disponibilidad.


Al reservar su evento con nosotros el cliente se adhiere a todas las cláusulas antes descritas.